válaszkomment helyett:
szilveszter éjjel melózok (már tegnapelőtt előjegyeztek) barmen munkakörben, mert az olyankor jó pénzileg és egyébként is ritkán művelem.
Ezen felül ugye minden újév jan1 hajnalban belefújom a silentio-t (a Zsoldos Imre verziót) az iccakába, ezúttal ezt a tengerparton teszem.
Örömzene, másokkal együtt jam, no ez most egy darabig nem lesz, főleg zenésztársak nélkül, bár tegnap éjjel random ismeretlen számokat játszattam a hallban, míg a többiek bulizni voltak, és ezekre fújtam szólamot menet közben... én általában évek óta így gyakorlok, mert így véletlenszerű, egyszeri dallamok születnek bennem, tulajdonképpen A kreatív kötetlen zene, így a zene mint kifejezett 'érzés/érzelem' lényege... no jó, annyiban kötött, hogy hiba nélkül elsőre tökéletesen kell passzolnia az eredeti kiegészítő szólamaként.
válaszkomment helyett:
szilveszter éjjel melózok (már tegnapelőtt előjegyeztek) barmen munkakörben, mert az olyankor jó pénzileg és egyébként is ritkán művelem.
Ezen felül ugye minden újév jan1 hajnalban belefújom a silentio-t (a Zsoldos Imre verziót) az iccakába, ezúttal ezt a tengerparton teszem.
Örömzene, másokkal együtt jam, no ez most egy darabig nem lesz, főleg zenésztársak nélkül, bár tegnap éjjel random ismeretlen számokat játszattam a hallban, míg a többiek bulizni voltak, és ezekre fújtam szólamot menet közben... én általában évek óta így gyakorlok, mert így véletlenszerű, egyszeri dallamok születnek bennem, tulajdonképpen A kreatív kötetlen zene, így a zene mint kifejezett 'érzés/érzelem' lényege... no jó, annyiban kötött, hogy hiba nélkül elsőre tökéletesen kell passzolnia az eredeti kiegészítő szólamaként.
Viszonylag egyszerű, hiszen a zene egyoldalról előre kiszámítható szabályszerű következetes történések és pillanatok kétdimenziós akusztikus sora, már az első ütemektől érezhető a folytatás lehetséges alternatívái közül a szélsőségeseken belül eső tartomány, ezek közül választhatok kb hangonként újabb folytatási irányt érzéseim/kedvem/futamtervem szerint, mint az élet, a világminenség, meg úgy általában minden. Egy jó közgazdásznak pedíg az ilyet ösztönszinten, készség szinten kell művelni, érezni, élni vele kedv és vágyak szerint, gyakorolva ezzel a megértés, megérzés, előrelátás, menet közbeni rugalmas alkalmazkodás képességeit.
Ezért tudok sok zenei stílussal vagy emberi viselkedésmintával könnyen kiegészítve harmonizálni, vagy ellenpólust alkotni esetleg pusztán hatni.
Nekem a harmónia az élet, az ember alapja, minden rétegében ott a kapcsolódás más rétegeihez, kötődése másokhoz, ezért ritka, hogy valaki magányosan is pl teljes egész tud lenni, idő és gyakorlás teszi.
Gondolj pl a részecskékre, mind hatnak egymásra mezőiken át, csoportokat képeznek, amelyeket nem érik kölcsönhatások, azok eltávolodnak, kb információs vákuumba kerülnek, változatlanokká válnak, nem 'érzik' a többi milliárd lüktető sokaságát, ami frissen, terhelve is helyben/biztonságban/egyensúlyban/'embernél pl kielégülten?viszonylag boldogan' tart.
Embernél ugye annyiban más, hogy társaság nélkül a virtualitáson át, net, könyvek, tv próbálja pótolni ezt a hiányt, de a kiszakadás miatti 'saját magja körül keringő töltés'(bocs az atomi párhuzamokért) egyensúlyi helyzete hosszú idő alatt jön létre.
.
Ennél szemléletesebben most nem tudom, még bennem van a zene és a mozgás ritmusa, a súlyok keltette hő és az egyensúlyi ill. erőgyakorlatok adrenalinnal fokozott pörgése, fókuszált megnyugvó-remegő izgalma, megyek zuhanyozni, majd két óra pihi és torna tovább.