A 21. század bóvlija a kereskedelmi TVcsatorna
Egy kereskedőnek jóelőre általánydíjat fizettek egy másik kereskedőn keresztül azért, hogy az általatok megvásárolt tárgyi eszközön szállítson nektek egy rakás pénzpazarlásra ösztönző reklámot, némi agyzsibbasztó időpazarlással tüzdelve, melyet műsornak neveztek, de a legócskább színpad mércéjét, a legrövidebb viccgyűjtemény hangulatát is alulmúlja... egyrészt tartalmilag, másrészt a reklámok közé szabdalás miatt? Minezekre pedig azt mondjátok, hogy szolgáltatás...
:D :D
Inkább alkotnátok, beszéltetnétek, sétálnátok, edzenétek, háztartásotokat rendbeszednétek, változatos témákban könyveket olvasnátok, szeretnétek az életeteket és másokét is, mindezek elpazarlása és meg nem történtté tevése helyett.
Lássatok a nézés helyett s talán így a gyerekeiteknek is teljesebb jövője lehet
(sőt, nektek is).